• start
  • Oferta
    • Doradztwo edukacyjno-zawodowe
      • Programy komputerowe
        • Wszystkie
        • Pakiet 102
        • Seria ABSOLWENT
          • ABS1 - Szukam pracy
          • ABS2 - Zakładam firmę
          • ABS3 - Działam skutecznie
          • ABS4 - Suplement
        • Wychowanie do aktywnego udziału w życiu gospodarczym
        • WOZ - Wstępna orientacja zwodowa
        • PKIE - Popularny Kwestionariusz Inteligencji Emocjonalnej
        • Zwojnica2005
        • KJA - Każdy Jest Aktywny! - Zawody Szkolnictwa Branżowego
      • Materiały metodyczne
      • Podręczniki
      • Do pobrania
    • Kreatywna dydaktyka
      • Programy komputerowe
        • Wszystkie
        • learningPANEL
        • stmTESTY
        • stmGENERATOR
        • stmOnLine
        • lpEASY
      • Materiały metodyczne
      • Podręczniki
      • Do pobrania
    • Diagnoza pedagogiczna
      • Opis programu
      • Wersja programu
      • Porównanie wersji
      • Autoryzacja/ aktywacja
      • Baza diagnoz
      • Mapa talentów
  • Materiały dla doradców
    • Doradztwo w gimnazjum
    • Każdy jest aktywny
  • Ceny i zamówienia
  • O firmie
    • O firmie
    • Kontakt
  • Czytelnia
learningPanel
learningPanel learningPanel

learningPanel

Category: Kreatywna dydaktyka
Manufacturer: Premiere Multimedia
Price: 450,00 zł

Multimedia
Współczesne aplikacje edukacyjne istotnie wykorzystują dobrodziejstwa płynące z przekazu multimedialnego. Generator wspiera tę tendencję udostępniając mechanizmy osadzania teł graficznych, wszelkiego typu grafik (rysunki, zdjęcia, wykresy), nagrań dźwiękowych i filmów.

Wygląd i interfejs programu
Autor publikacji w prosty sposób określa wygląd (kolor tła, obramowanie, przesłonięcie pulpitu)
i rozmiar okna aplikacji (maksymalny, ustalony), wygląd i rozmieszczenie obiektów ekranowych, sposób komunikacji z użytkownikiem (własne obiekty sterujące, menu górne, pasek stanu).

Edytory i narzędzia wizualne
Przygotowanie tekstów, ćwiczeń, testów, spisów treści, słowników, konstrukcja sieci połączeń między ekranami lekcji i innymi zasobami programu odbywa się za pomocą wbudowanych edytorów i kreatorów w sposób prosty i intuicyjny, bez napisania nawet jednej linijki kodu informatycznego!

Interakcja
Interakcja w stworzonym programie realizowana jest za pomocą przycisków sterujących, zestawu odsyłaczy, warunkowego wyświetlania ekranów
i poszczególnych obiektów, ćwiczeń i testów.

Obiekty predefiniowane
Generator udostępnia szereg gotowych obiektów: nawigator, spis treści, odtwarzacz audio, odtwarzacz wideo, pasek stanu, menu górne.

Edytory testów i ćwiczeń
W podstawowej wersji program udostępnia kreator i edytor dla następujących typów zadań: wybór wielokrotny i wybór najlepszej odpowiedzi (nieograniczona liczba pytań i dystraktorów), zadania z lukami (użytkownik wpisuje odpowiedź w polach edycyjnych ćwiczenia, wybiera z listy lub przeciąga za pomocą myszy). Zestaw predefiniowanych akcji umożliwia ocenę rozwiązań użytkownika, wyświetlenie odpowiedzi wzorco-wych, zapis i odczyt danych i publikację wyników na ekranie. Można również dołączyć pola edycyjne umożliwiające udzielanie odpowiedzi do zadań liczbowych i tekstowych (odpowiedzi otwarte).

Edytor słowników i baz słownikowych
Bezpośrednio z poziomu generatora można uruchomić edytor baz słownikowych, umożliwiający szybkie stworzenie zarówno podręcznego słowniczka, jak i rozbudowanego słownika multimedialnego .

Drukowanie
Generator zawiera zestaw akcji przygotowanych specjalnie do obsługi wydruków z poziomu stworzonej aplikacji w zakresie: okien tekstowych, zrzutów ekranowych, bazy wyników, tekstów wpisywanych przez użytkownika....

  • Opis szczegółowy
  • Edukacyjny charakter środowiska

Współpraca z innymi aplikacjami
Z poziomu tworzonej lekcji można uruchomić dowolną aplikację zainstalowaną w systemie użytkownika lub dodaną do projektu lekcji, dokument zarejestrowany
w systemie, dokument html, stronę WWW, program pocztowy i inne narzędzia systemowe.
Stworzona w generatorze aplikacja w wygodny sposób komunikuje się z innymi programami stworzonymi
w learningPANEL oraz z objaśnieniami hipertekstowymi wykorzystywanymi w zestawach testowych systemu testów multimedialnych (stmTESTY, stmGENERATOR).

Spisy treści
Wiele publikacji multimedialnych wykorzystuje spisy treści jako mechanizm systematyzujący i ułatwiający pracę z zasobami programu. Autor publikacji może oczywiście zaprojektować samodzielnie spis treści, jednak w wielu sytuacjach pomocny będzie automatyczny kreator spisu treści z możliwością dołączenia odsyłaczy do poszczególnych ekranów programu.

Konfiguracja tworzonych lekcji (żywotność i czas ekspozycji programu)
Autor aplikacji ma wpływ na termin (daty) i czas (godziny), w którym można daną aplikację uruchomić.
Niezależnie od tych parametrów może określić limity czasowe czasu ekspozycji poszczególnych ekranów
i całej aplikacji.

Kreator wersji instalacyjnych
Za pomocą wbudowanego kreatora lekcja może zostać błyskawicznie przekształcona do postaci instalacyjnej, ułatwiającej dystrybucję wśród ostatecznych odbiorców. Instalator bez jakichkolwiek ingerencji w systemie użytkownika (nie instaluje bibliotek dll, nie zmienia trybu graficznego wyświetlacza) zainstaluje program
w systemie, umieszczając na pulpicie skrót i odpowiedni wpis w menu Start\Programy.

Wymyślasz, realizujesz i oglądasz
Wszystko, no może prawie wszystko, co przyjdzie autorowi do głowy, może zrealizować bezpośrednio w generatorze. Okno podglądu i pozycjonowania pozwoli na optymalne rozplanowanie obiektów ekranowych.
Z poziomu generatora dostępna jest również funkcja eksportu i uruchomienia stworzonej aplikacji.

Generator lekcji learningPANEL stworzony został z myślą o autorach aplikacji edukacyjnych i szkoleniowych. Cechą, która zdecydowanie wyróżnia go od innych generatorów aplikacji jest dostępność predefiniowanych zachowań i mechanizmów przygotowanych specjalnie
z myślą o zastosowaniu w tworzeniu pomocy dydaktycznych.

Cechy dedykowane zastosowaniom dydaktycznym:

  • generatory zadań testowych w formacie wyboru wielokrotnego,
  • generatory zadań z lukami (odpowiedzi wpisywane ręcznie i wybierane z rozwijalnej listy); wsparcie dla zastosowań lingwistycznych,
  • edytor i odtwarzacz baz słownikowych,
  • automatyczne spisy treści z systemem odsyłaczy,
  • zestaw funkcji oceniających odpowiedzi użytkownika,
  • przechowywanie i prezentacja odpowiedzi i wyników użytkownika,
  • ścieżki dydaktyczne (sekwencje ekranów w ramach jednej lekcji),
  • możliwość nagrywania dźwięku przez użytkownika i naprzemiennego odtwarzania z nagraniem wzorcowym,
  • zapamiętywanie historii pracy z programem,
  • system rejestracji użytkowników w programie, logowanie,
  • funkcje czasowe i zliczające (liczniki) limitujące czas rozwiązywania zadań lub liczbę sesji testowych,
  • funkcje ograniczające ważność lekcji (zakresy godzinowe i dzienne),
  • kreator nieinwazyjnych wersji instalacyjnych.
AddThis Social Bookmark Button

chcesz wiedzieć więcej?

Jeżeli chcesz poznać szczegółową ofertę, otrzymać aktualne cenniki powiedz nam o tym.

  • przyślij mail ptc małpa premiere.pl
  • zajrzyj do działu NOWOŚCI

jak zamówić programy?

 

Produkty oferujemy na nośnikach fizycznych (CD), wybrane tytuły dostępne są w wersjach elektronicznych.

  • Ceny i zamówienia
  • Licencje
  • Aktualizacje

Najczęściej czytane

  • Nowości
  • Ceny i zamówienia
  • Doradztwo w gimnazjum
  • Każdy jest @ktywny
  • Typy aktywności

Copyright © 2016 Premiere Multimedia Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.